Skip to content
Menu
0
Close Cart
Your cart is empty. Go to Shop
0
Close Cart
Your cart is empty. Go to Shop

menu

Menu
0
Close Cart
Your cart is empty. Go to Shop

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Χρόνος αποστολής

Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται έως τις 11:00  καθημερινά θα αποστέλλονται μέσα σε 72  ώρες εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα των προϊόντων εκτός αν επιλέξετε να πληρώσετε με τραπεζική κατάθεση. Αν επιλέξετε να πληρώσετε με τραπεζική κατάθεση η παραγγελία σας θα σταλεί είτε την ίδια είτε την επομένη ημέρα από την παραλαβή της πληρωμής σας, εφόσον γίνει η επιβεβαίωση της πληρωμής σας από το αρμόδιο τμήμα.

Παραγγελίες που πραγματοποιούνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα (βάση διαθεσιμότητας των προϊόντων). Η κατάσταση της παραγγελίας, ο αριθμός φορτωτικής (voucher) και οι λεπτομέρειες μεταφοράς θα σας αποστέλλονται με email σε πραγματικό χρόνο.

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αναλαμβάνει την παράδοση των αγορών σας σε όλη την Ελλάδα με μεταφορική εταιρεία ή με courier.

Η παραλαβή των προϊόντων που αποστέλονται με μεταφορική εταιρεία θα πρέπει να πραγματοποιείται απο την έδρα της μεταφορικής ή κατόπιν συννενόησης του πελάτη με την εκάστοτε μεταφορική να κανονίζεται η παράδοση του προϊόντος στο σημείο που αυτός επιθυμεί με έξτρα χρέωση του πελάτη κατόπιν συννενοήσης του ιδίου και της μεταφορικής εταιρείας. 

 

Κόστος μεταφορικών & Έξοδα Αποστολής

Το κόστος των μεταφορικών για τη χερσαία Ελλάδα υπολογίζεται κατά τη διαδικασία της ολοκλήρωσης της αγοράς πριν από οποιαδήποτε οικονομική υποχρέωση. Υπόψιν: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές και τη νησιωτική Ελλάδα (περιοχές με απομακρυσμένο σταθμό εξυπηρέτησης της εταιρείας ταχυμεταφορών ή χωριά με δυσκολία πρόσβασης και ορισμένα νησιά) η αποστολή μπορεί να είναι αδύνατη ή να χαρακτηρίζεται ως απομακρυσμένη/δυσπρόσιτη. Η πανελλαδική αποστολή προϊόντων δεν αφορά περιοχές που χαρακτηρίζονται απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες από την συνεργαζόμενη με το κατάστημά μας courier. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με παραλαβή του δέματος από εσάς στο πλησιέστερο γραφείο εξυπηρέτησης της συνεργαζόμενη με το κατάστημά μας courier ή μεταφορικής εταιρείας της περιοχής σας. Θα ενημερωθείτε σχετικά με e-mail ή τηλεφωνικώς.

Τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται αναλόγως του βάρους και των διαστάσεων κάθε προϊόντος. Το κόστος είναι εξαρτώμενο από την μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία courier καθώς και από την περιοχή παράδοσης. Αν επιλέξετε τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή το κόστος είναι  επιπλέον 3€ στα προϊόντα που αποστέλλονται με courier. Τα έξοδα αποστολής για τη νησιωτική Ελλάδα θα κανονίζονται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη και την μεταφορική εταιρεία. Μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης θα εκτελούνται οι παραγγελίες που αφορούν νησιωτικούς προορισμούς. 

 

Όροι Επιστροφής

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης έχει λάβει ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν το οποίο δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, δίνεται η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων ή άμεσης αντικατάστασης του προϊόντος και η εταιρεία μας αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής. Για να γίνουν δεκτές οι επιστροφές θα πρέπει:

  • Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 30 ημερολογιακές ημέρες.
  • Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση όπως όταν τα παραλάβατε. 
  • Να επιστραφούν όλα τα έντυπα που το συνοδεύουν.

Η εταιρεία μας σας συνιστά να κάνετε έναν πρώτο έλεγχο κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έτσι ώστε να βεβαιωθείτε ότι το δέμα σας δεν έχει κάποια εμφανή ελαττώματα (π.χ. δεν είναι σπασμένο, είναι το σωστό προϊόν κλπ). Ο έλεγχος αυτός δεν είναι υποχρεωτικός και η μη διενέργεια του δεν περιορίζει τα δικαιώματα σας. Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας είναι προτιμότερο να αποστέλλετε μαζί με το εμπόρευμα το οποίο επιστρέφετε και τα δελτία παραλαβής και λιανικής πώλησης.

Επιστροφή χρημάτων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο για προϊόντα τα οποία επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση, και με δεδομένο ότι δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία καθώς και ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.

Εγγύηση
Σε περίπτωση βλάβης προϊόντος η οποία οφείλεται σε αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό λάθος, και με δεδομένο ότι ισχύει η εγγύηση του προϊόντος, ο πελάτης εξυπηρετείται από τον εκάστοτε αντιπρόσωπο-εισαγωγέα που είναι άλλωστε και ο πάροχος της εγγύησης. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για το χρόνο επισκευής ή αντικατάστασης του ελαττωματικού ή εσφαλμένου υλικού. Επίσης, τα έξοδα μεταφοράς για το προς επισκευή ή αντικατάσταση προϊόν βαρύνουν είτε τον πελάτη είτε τον πάροχο της εγγύησης, ανάλογα με τους όρους κάθε αντιπροσώπου.

 

* Τα εξής προϊόντα δεν καλύπτονται από αλλαγές/επιστροφές και εγγύηση:

Ηλεκτρονικά μέρη όπως πλακέτες μηχανημάτων, ηλεκτρονικά μέρη εξαρτημάτων (καυστήρες, λέβητες, αντλίες θερμότητας).

Η εγγύηση δεν καλύπτει σπάσιμο, υγρασία, σπειρώματα και κινητά μέρη των προϊόντων (χειριστήριο, μπουτόν, κουμπιά).

Βλάβη λόγω υγρασίας ή βραχυκυκλώματος  Η ηλεκτρονική πλακέτα (διαφόρων προϊόντων) είναι ευαίσθητη σε οποιοδήποτε είδους υγρασία. Η υγρασία στην ηλεκτρονική πλακέτα καταστρέφει την πλακέτα και δεν είναι δυνατή η επισκευή της.

Πριν από κάθε περίπτωση επιστροφής/αντικατάστασης προϊόντος θα πρέπει να προηγείται επικοινωνία σας με την Υδρώ Άρτας τηλεφωνικώς στο 2681026295  ή μέσω email στο syn1983@otenet.gr, info@ydroartas.gr.

Μόλις γίνει η παραλαβή  των προϊόντων και διαπιστώνονται τα ανωτέρω η εταιρεία θα καταθέτει  το ποσό της αγοράς (αφαιρουμένων των εξόδων μεταφοράς και αντικαταβολής) σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης ή θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με ίδιο ή άλλα προϊόντα που επιθυμεί ο πελάτης ίσης αξίας.

Κατεβάστε την φόρμα επιστροφής εδώ